Je marketing nástrojem manipulace? – Bc. Anastasia Shakleina
Bc. Anastasia Shakleina
Bakalářská práce
Je marketing nástrojem manipulace?
Is the marketing tool of manipulation?
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jak vnímají zákazníci manipulativní charakter marketingu. Mohou nás ovlivnit informace, které vůbec vědomě neposuzujeme, ale pronikají do našeho podvědomí podprahově, nepozorovaně (reklama, film, celospolečenská nálada, atmosféra místa apod.). V této práci se také snažím zjistit, zda si zákazníci uvědomují, že jsou manipulováni marketingem, a pokud ano, jak na tuto skutečnost …víceAbstract:
The aim of this thesis is to find out how customers perceive the manipulative nature of marketing. They are influences by information that penetrate into our subconscious subliminally, unnoticed (advertising, film, societal mood, atmosphere of the place, etc.). In this work we also try to find out whether customers realize that they are being manipulated marketing; if yes - how they react to this reality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vplew/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2015
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Anna Shumeiko -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (Problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jan Štefina -
Vliv marketingu a manipulace na očkování proti Covid-19
Zbyněk Kopeček -
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy