Aplikace servisně orientovaného marketingu v IT společnosti: případová studie – Bc. Tadeáš Viktorin
Bc. Tadeáš Viktorin
Master's thesis
Aplikace servisně orientovaného marketingu v IT společnosti: případová studie
Application of service oriented marketing in IT company: case study
Anotácia:
Cílem práce je představit principy marketingu služeb a pojmu servisně-dominantní logika. Dále jsou rozebrány pojmy marketingová strategie, plánování a marketingový mix. Jsou také uvedeny jednotlivé způsoby online marketingu. Popsané nástroje jsou následně aplikovány v případové studii.Abstract:
The goal of the thesis is to introduce the principles of service marketing as well as the service-dominant paradigm. The main phases of marketing planning are described and so are the different forms of the marketing mix. The main methods of the marketing communication are presented in relation to services. Following is the case study that demonstrates the steps of designing the marketing strategy …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gztvg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Práce na příbuzné téma
-
IMC as a business strategy in service-oriented IT organisations
Branislav Šandala -
Marketing Strategy For K.P.L
Joyal George -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Marketing Strategy Change Management
Tereza Hlaváčková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh