Martina Božejovská

Master's thesis

Analýza vybraných online marketingových nástrojů v konkrétní společnosti

An analysis of selected online marketing tools in a particular Company
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza účinnosti vybraných online marketingových nástrojů v konkrétním prostředí a zhodnocení jejich přínosu ve vybrané společnosti. Předmětem zkoumání je část nástrojů vlastní webové stránky a nástroje online direct marketingu. V teoretické části práce jsou zmíněné nástroje představeny ze všeobecného pohledu, který je rozšířen o několik názorů odborníků. Z těchto informací …more
Abstract:
Aim of the thesis is an analysis of marketing tools, their efficiency and benefits in the particular choosen company environment. Subject of exploration is a part of website tools and online direct marketing tools. In the theoretical part of the thesis are presented tools from a general perspective, which are extended by several expert opinions. Practical part is based on the theoretical knowledge …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2017
  • Supervisor: Jiří Přibil
  • Reader: Lucie Váchová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69125