Analýza spokojenosti B2B zákazníků vybraného podniku – Kristýna Hájková
Kristýna Hájková
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti B2B zákazníků vybraného podniku
Marketing Research of B2B Customer Satisfaction of Selected Organization
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Analýza spokojenosti B2B zákazníků vybraného podniku" je zaměřena na společnost speedlo, s. r. o. poskytující informační a softwarové služby pro gastronomické odvětví. Práce se pomocí dotazníkového šetření věnuje spokojenosti zákazníků, komunikaci se zákazníky a kvalitě nabízených služeb, přičemž analyzuje silné a slabé stránky v těchto oblastech. Pomocí získaných dat budou …víceAbstract:
The bachelor's thesis titled "Analysis of B2B Customer Satisfaction in a Selected Company" focuses on speedlo, s. r. o., a company providing information and software services for the gastronomy sector. The thesis uses a survey to examine customer satisfaction, communication with customers, and the quality of the services offered, analyzing strengths and weaknesses in these areas. Based on the collected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hájková, Kristýna. Analýza spokojenosti B2B zákazníků vybraného podniku. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Barbora Grillová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Miroslava Žikešová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Sarah VESELOVSKÁ