Kristýna Hájková

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti B2B zákazníků vybraného podniku

Marketing Research of B2B Customer Satisfaction of Selected Organization
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Analýza spokojenosti B2B zákazníků vybraného podniku" je zaměřena na společnost speedlo, s. r. o. poskytující informační a softwarové služby pro gastronomické odvětví. Práce se pomocí dotazníkového šetření věnuje spokojenosti zákazníků, komunikaci se zákazníky a kvalitě nabízených služeb, přičemž analyzuje silné a slabé stránky v těchto oblastech. Pomocí získaných dat budou …více
Abstract:
The bachelor's thesis titled "Analysis of B2B Customer Satisfaction in a Selected Company" focuses on speedlo, s. r. o., a company providing information and software services for the gastronomy sector. The thesis uses a survey to examine customer satisfaction, communication with customers, and the quality of the services offered, analyzing strengths and weaknesses in these areas. Based on the collected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hájková, Kristýna. Analýza spokojenosti B2B zákazníků vybraného podniku. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku