Interpersonální vztahy učitele se žáky v životním příběhu – Bc. Veronika Králová
Bc. Veronika Králová
Master's thesis
Interpersonální vztahy učitele se žáky v životním příběhu
The Interpersonal relationships between teacher and students in life story
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na interpersonální vztahy učitele se žáky na 2. stupni základní školy v kontextu jeho profesní dráhy. Teoretická část práce se věnuje různých pojetím profesního vývoje učitele a charakterizováním jeho hlavních fází, dále interpersonálním vztahem učitele se žáky, sociální rolí učitele ve škole, jeho osobností, autoritou a souvisejícími koncepty. Součástí práce je empirické kvalitativní …moreAbstract:
This paper is focused to interpersonal relations between teacher and middle-school students through teacher’s careers. Theoretical part describes different concepts of career evolution with main phase’s characterization. Than continues with describe of interpersonal relations between teacher and student interpersonal, teachers social role in middle school, his personality, authority and related concepts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hv5cn/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2012
- Supervisor: PhDr. Josef Lukas, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Interpersonální vztahy mezi učitelem a žákem na střední škole
Patricie SEDLÁČKOVÁ IRLVEKOVÁ -
Interpersonální vztahy mezi učiteli a řediteli na základních školách
Zuzana Hrubá -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Reedukační metody a pomůcky pro práci s žáky s dysortografií
Denisa ČÍŽKOVÁ