Faktory ovlivňující spotřebitelské preference k lokální značce: Případová studie značky Kofola na českém trhu – Andrea Karásková
Andrea Karásková
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující spotřebitelské preference k lokální značce: Případová studie značky Kofola na českém trhu
Factors Influencing Consumer Preferences for a Local Brand: A Case Study of the Kofola Brand on the Czech Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání faktorů, které ovlivňu-jí spotřebitelské preference českých spotřebitelů vůči značce Kofola. Cílem práce je identifikovat hlavní důvody, proč čeští spotřebitelé pre-ferují Kofolu před globálními značkami, jako je Coca-Cola. V teoretické části jsou představeny koncepty spotřebitelského chování, brand equi-ty a role aspirací. Praktická část vychází z kvalitativního …víceAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on examining the factors that influence Czech consumers’ preferences for the Kofola brand. The thesis aims to identify the main reasons why Czech consumers prefer Kofola over global brands such as Coca-Cola. The theoretical part presents concepts of consumer behavior, brand equity, and the role of aspirations. The practical part is based on qualitative research, including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/96268
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2025
- Vedoucí: Jan Pospíšil
- Oponent: Michal Šimůnek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KARÁSKOVÁ, Andrea. \textit{Faktory ovlivňující spotřebitelské preference k lokální značce: Případová studie značky Kofola na českém trhu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/z6wuw4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/96268
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Spotřebitelské preference vybrané generace
Veronika Škopová -
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské postoje a preference v rámci obchodního konceptu bez obalu
Tereza Minaříková