Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností – Ing. Jana Boháčková
Ing. Jana Boháčková
Master's thesis
Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností
Analysis and assessment of selected segments of the demand for low-cost airlines
Abstract:
Anotace Předmětem diplomové práce je analýza poptávky po nízkonákladových leteckých společnostech a vytvoření profilu jejich typických klientů. Zjištěné informace následně promítnu do návrhu komunikačního mixu nízkonákladových leteckých společností. V první části se budu věnovat charakteristice a postavením nízkonákladových leteckých společností v systému cestovního ruchu. V části druhé přiblížím pojem …moreAbstract:
Annotation The objective of this thesis is analysis of the demand for low-cost airlines and creating the profile of their typical clients. The findings will then be reflected in the proposal of communication mix for low-cost airlines. The first part deals with the characteristics and status of low-cost airlines in the tourism system. In the second part, insight into the communication mix of low-cost …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bn6wt/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: Ing. Vilém Pařil, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOHÁČKOVÁ, Jana. \textit{Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/z6xc7e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Theses on a related topic
-
Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společností
Igor PETROVICS -
České aerolinie – analýza marketingového komunikačního mixu
Jana Marková -
Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan
Ahmad Tamim Rashed -
Suggested Improvements of Instagram Brand Communication for Czech Airlines
Tereza Bártová -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Marketingová komunikace leteckých společností na sociálních sítích
Lucie Dvořáková -
Marketingová komunikace nízkonákladových a tradičních leteckých společností
Adam PÁNEK -
Marketingová komunikace letecké společnosti Travel Service
Monika Dufková