Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností – Ing. Jana Boháčková
Ing. Jana Boháčková
Master's thesis
Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností
Analysis and assessment of selected segments of the demand for low-cost airlines
Anotácia:
Anotace Předmětem diplomové práce je analýza poptávky po nízkonákladových leteckých společnostech a vytvoření profilu jejich typických klientů. Zjištěné informace následně promítnu do návrhu komunikačního mixu nízkonákladových leteckých společností. V první části se budu věnovat charakteristice a postavením nízkonákladových leteckých společností v systému cestovního ruchu. V části druhé přiblížím pojem …viacAbstract:
Annotation The objective of this thesis is analysis of the demand for low-cost airlines and creating the profile of their typical clients. The findings will then be reflected in the proposal of communication mix for low-cost airlines. The first part deals with the characteristics and status of low-cost airlines in the tourism system. In the second part, insight into the communication mix of low-cost …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bn6wt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Pařil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOHÁČKOVÁ, Jana. \textit{Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Economics and Administration. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/z6xc7e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společností
Igor PETROVICS -
České aerolinie – analýza marketingového komunikačního mixu
Jana Marková -
Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan
Ahmad Tamim Rashed -
Suggested Improvements of Instagram Brand Communication for Czech Airlines
Tereza Bártová -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Marketingová komunikace leteckých společností na sociálních sítích
Lucie Dvořáková -
Marketingová komunikace nízkonákladových a tradičních leteckých společností
Adam PÁNEK -
Marketingová komunikace letecké společnosti Travel Service
Monika Dufková