Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci – Richard ZEZULKA, BA (Hons)
Richard ZEZULKA, BA (Hons)
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci
Marketing Communication Project of Bon Brewery Using the New Marketing Communication's Trends.
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití marketingové komunikace v minipivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci. Práce je rozdělena na teoretic-kou a praktickou. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky a koncepce marketin-gové komunikace a identifikovány a utříděny nové trendy v tomto oboru. Praktická část analyzuje současnou situaci na trhu piva v České republice …moreAbstract:
This Master thesis deals with the use of marketing communication in the Bon microbrewery using the new marketing communication{\crq}s trends. Thesis composed of theoretical and practical part. Theoretical part summarizes basic findings and concepts in the field of marketing communication as well as identifies and organizes new trends of this marketing branch. Practical part analyzes present situation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2009
Identifier:
12449
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEZULKA, Richard. \textit{Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/z7ek3r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZEZULKA, Richard. Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 08. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.
Hana Bělík -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Green marketing
Ivana Knežević -
Event marketing pro komunitní knihovny
Eva Žaludová -
Komunitní marketing cosplay
Pavel Vykydal -
Komplexní regionální marketing vybrané obce Ústeckého kraje
Pavlína Fousová -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská