Richard ZEZULKA, BA (Hons)

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci

Marketing Communication Project of Bon Brewery Using the New Marketing Communication's Trends.
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití marketingové komunikace v minipivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci. Práce je rozdělena na teoretic-kou a praktickou. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky a koncepce marketin-gové komunikace a identifikovány a utříděny nové trendy v tomto oboru. Praktická část analyzuje současnou situaci na trhu piva v České republice …more
Abstract:
This Master thesis deals with the use of marketing communication in the Bon microbrewery using the new marketing communication{\crq}s trends. Thesis composed of theoretical and practical part. Theoretical part summarizes basic findings and concepts in the field of marketing communication as well as identifies and organizes new trends of this marketing branch. Practical part analyzes present situation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2009
Identifier: 12449

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZEZULKA, Richard. Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 08. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing