Venkovní vyučování jako inovativní přístup k výuce českého jazyka a literatury – Bc. Alžběta Matějíčková
Bc. Alžběta Matějíčková
Bakalářská práce
Venkovní vyučování jako inovativní přístup k výuce českého jazyka a literatury
Outdoor Education as an Innovative Approach in Teaching Czech Language and Literature
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá inovativním vzdělávacím přístupem zvaným venkovní vyučování. Práce se jej snaží popsat jako přístup vhodný k výuce českého jazyka a literatury. Ačkoliv zatím venkovní vyučování není plošně podporováno v českém vzdělávacím systému, postupně si zde získává své pevné postavení, a to nejen díky své zahraniční popularitě, ale i pro vědecky podložené pozitivní účinky tohoto …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to introduce outdoor education as an innovative approach in teaching Czech language and literature. Even though it is not supported on the national level yet, outdoor education has been slowly getting its steady position in the Czech educational system. It is not only its popularity but also the scientifically proved benefits of outdoor education on the overall well-being …víceKlíčová slova
Venkovní vyučování venkovní vyučování ve výuce českého jazyka a literatury výuka českého jazyka a literatury ve venkovním prostředí inovativní přístup ve výuce českého jazyka a literatury zkušenostní učení kontakt s přírodou účinky pobytu v přírodě na zdraví účinky pobytu v přírodě na školní výsledky český vzdělávací systém Outdoor education outdoor education in teaching Czech language and literature teaching outside the classroom learning outside the classroom learning Czech outside Czech in the outdoors innovative approach in teaching Czech experiential learning contact with nature positive effects of outdoor education health benefits of being outside academic performance Czech education system
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kagr1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedoucí: doc. PhDr. Milena Šubrtová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Systematické review studií zabývajících se fenoménem flow v Outdoor Education
Rostislav DRÁBEK -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
A Comparative Analysis of English Language Teaching in Czech and Norwegian Schools
Barbora Mikešová -
The Use of the Communicative Teaching Method in ELT at Czech State and Language Schools
Markéta Bojanovská -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Foreign Language Anxiety Among Students of English and Literature and the Effect of Synchronous Classes
Kristýna Navrátilová -
Rozvoj empatie a sebeempatie ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy.
Tereza Holzerová -
Komparace textů Kateřiny Tučkové a Petra Kersche a jejich využití v hodinách českého jazyka v 9. ročníku základní školy
Lenka Korečková