Kombinované studium při zaměstnání: Motivace a bariéry – Lenka LÍSKOVÁ
Lenka LÍSKOVÁ
Bachelor's thesis
Kombinované studium při zaměstnání: Motivace a bariéry
Combined study during employment: Motivations and barriers
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá motivacemi a bariérami spojenými se studiem na vysoké škole v kombinované formě studia při zaměstnání. Teoretická část pomáhá čtenáři lépe pochopit téma výzkumu. Praktická část představuje výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno za účelem zodpovězení výzkumných otázek. Zjištění odhalují nejčastější motivace pro zahájení kombinované formy studia a nejsilnější …moreAbstract:
This bachelor's thesis examines the motivations and barriers associated with studying at university in a combined form of study while employed. The theoretical part helps a reader to better understand the research topic. The practical part presents the results of a questionnaire survey which was conducted to answer the research questions. Findings reveal the most common motivations for starting a combined …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jiří Pavlů, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LÍSKOVÁ, Lenka. Kombinované studium při zaměstnání: Motivace a bariéry. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Adult Education / Adult Education
Theses on a related topic
-
Motivace dospělých k účasti na formálním vzdělávání u kombinované formy studia na vybraných vysokých školách
Petr KLAPETEK -
Celoživotní vzdělávání z pohledu dospělého jedince a jeho motivace ke kombinované formě studia
Marcela Haltufová -
Motivace k formálnímu vzdělávání studujících v kombinované formě studia
Natálie FAJTOVÁ -
Formální vzdělávání dospělých: Motivace pro opětovný vstup do systému formálního vzdělávání, koncepce slaďováním studijního, profesního a osobního života studentů kombinované formy studia Západočeské univerzity v Plzni
Dana GABRIŠOVÁ -
Slaďování pracovní a studijní dráhy u studentů kombinovaného studia
Nikola Křivánková -
Bariery bránící využívání Pracovní rehabilitace z pohledu pracovníků ÚP
Jaroslava Rollerová -
Vliv rozšířené reality na současnou logistiku – příležitosti a bariery
Kirill Begunov -
Bariery socioekonomické integrace občanů třetích zemí v ČR
Huy Nguyen Quang