Výtvarná výchova na prvním stupni ZŠ v integrativním pojetí – Mgr. Markéta Popelková, DiS.
Mgr. Markéta Popelková, DiS.
Diplomová práce
Výtvarná výchova na prvním stupni ZŠ v integrativním pojetí
Art education in the primary school in an integrative approach
Anotace:
Diplomová práce Výtvarná výchova na prvním stupni základní školy v integračním pojetí se zabývá mezipředmětovým propojováním ve vzdělávání třídy, jejíž kolektiv tvoří výlučně žáci pocházejících z romského etnika a kteří zároveň vykazují různé stupně rozumových schopností. V této třídě jsem v současnosti třídní učitelkou již třetím rokem. Proto jsem se rozhodla v ní provést i výzkumnou část mé diplomové …víceAbstract:
The thesis Using Integrational Conceptions for Teaching Art at Lower Primary Schools deals with cross-curricular education of a class consisting only of students of Roma background with a various level of their intellectual skills. I have been the form teacher of this class for three years and that is why I have decided to use some of my observations as a base for the research part of my thesis. My …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tllq8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2017
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Eva Kaličinská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Děti s tělesným znevýhodněním
Kristýna Kupcová -
Vliv sociálního znevýhodnění na vývoj a vzděláváni dítěte a možnosti jeho řešení
Alice ŽÁKOVÁ -
Sebevýchova a sebevzdělávání dětí a mládeže ze sociálně znevýhodněného prostředí
Daniel MACAS -
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová -
Rozvoj informační a počítačové gramotnosti v nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež
Marie Indráková -
Názory vedoucích pracovníků a zaměstnanců sociální firmy na rozvoj lidského a sociálního kapitálu zaměstnanců
Jitka Mertlíková -
Analýza výtvarných technik na základě aplikace vzdělávacího obsahu oboru Výtvarná výchova na základní škole speciální
Veronika Jirková -
Výtvarná výchova u žáků s poruchou autistického spektra
Petra Matoušková