Význam zooterapie při posilování sociálních a personálních kompetencí u žáků základní školy speciální – Bc. Ivana Helebrandová
Bc. Ivana Helebrandová
Master's thesis
Význam zooterapie při posilování sociálních a personálních kompetencí u žáků základní školy speciální
Zootherapy importace in strengthening the social and personal competencies at pupils of Elementary school special.
Abstract:
Ústředním tématem diplomové práce je vliv a působení zooterapie na rozvoj sociálních a personálních kompetencí u žáků základní školy speciální. Práce je rozčleněna do čtyř kapitol. V první kapitole je vymezen pojem mentální postižení a souběžné postižení více vadami. Ve druhé kapitole je charakterizován pojem zooterapie a jednotlivě její druhy. Součástí je také legislativní ukotvení a organizace, zabývající …moreAbstract:
The main subject of this thesis is the influence and effect of zootherapy on the development of social and personal competencies of special primary school pupils. The thesis is divided into four chapters. Chapter one defines the terms – mental disorder and concurrent affection by multiple impairments. Chapter two describes zootherapy and its types individually, as well as legislative backing and organizations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/byqy7/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2013
- Supervisor: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HELEBRANDOVÁ, Ivana. \textit{Význam zooterapie při posilování sociálních a personálních kompetencí u žáků základní školy speciální}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/z7skwh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Výukové metody rozvíjející vybrané klíčové kompetence ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Natálie POSTLOVÁ -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Žáci s těžkou a kombinovanou vadou na ZŠ a SŠ Pomněnka o.p.s.
Jitka Hédová -
Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s využitím multimediálních výukových opor
Martin Dosedla -
Integrace žáka s lehkým mentálním postižením a s ADHD do běžné základní školy
Monika Dovrtělová -
Strukturovaná práce s hudbou u dětí s lehkou mentální retardací
Ladislav Klusák