Pavel Grauer

Bakalářská práce

Marketingová komunikace ve službách

Anotace:
Bakalářská práce pomocí analýzy podniku, dotazníkového šetření veřejnosti a rozhovoru s majitelem vyhodnocuje jeho marketingovou komunikaci. Při výzkumu byly odhaleny nedostatky a byla navržena opatření pro zefektivnění marketingové komunikace. Podniku bylo doporučeno založit k existujícímu profilu na Facebooku další profil na sociální síti Instagram a propagovat jejich prostřednictvím lépe své služby …více
Abstract:
The bachelor's thesis evaluates the company's marketing communication by means of analysis of the company, a questionnaire survey of the public and an interview with the owner. The research revealed shortcomings and proposed measures to make marketing communications more effective. The company was recommended to establish another profile on the social network Instagram in addition to existing profile …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kvěchová
  • Oponent: Ing. Adéla Pražáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích