Rozvoj komunikačních dovedností u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí – Bc. Gabriela Kovářová
Bc. Gabriela Kovářová
Diplomová práce
Rozvoj komunikačních dovedností u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Development of communication skills in children from socially disadvantaged backgrounds
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozvojem komunikačních dovedností u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. V teoretické části práce jsou vymezena východiska žáků se specifickými vzdělávacími potřebami, komunikací a legislativním opatřením sociálního znevýhodnění. Empirickou část tvoří výzkumný projekt, který je zaměřen na zjišťování úrovně komunikačních dovedností u žáků základních škol praktických.Abstract:
This diploma is focused on communication abilities of children from socially disadvantaged environments, the theoretic part, includes basic problems with students, with special educational needs,and types of illnesses, communicational abilities and possibilities of education. The facts are based on a project that focuses on finding communication ranks for students with special needs, in secondary schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z37l6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ