Uplatnění moderních komunikačních nástrojů v marketingu organizace – Ing. Pavlína Tichá
Ing. Pavlína Tichá
Master's thesis
Uplatnění moderních komunikačních nástrojů v marketingu organizace
Use of modern communication tools for the marketing of an organization
Anotácia:
Diplomová práce "Uplatnění moderních komunikačních nástrojů v marketingu organizace" je zaměřena na problematiku týkající se možností využívání internetových stránek, sociálních médií, webových seminářů a nástrojů využívajících mobilní technologie v marketingu Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci. Práce poskytuje komplexní přehled o aktuálních trendech v této oblasti a navrhuje, jakým …viacAbstract:
Thesis "Use of modern communication tools for the marketing of an organization" is focused on problems concerning theory of utilisation options of websites, social medias, webinars and tools using mobile technology for the marketing of the Faculty of Economics, Technical University of Liberec. The work contains a complex overview of up-to-date trends in the field and suggests a way of use of the modern …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zverejniť od: 3. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedúci: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tichá, Pavlína. Uplatnění moderních komunikačních nástrojů v marketingu organizace. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Moderní trendy v technologiích a struktuře internetových obchodů
Bartusek Bartusek -
Nové trendy v internetovém marketingu
Lucie Petrželková -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Nové trendy v internetovém marketingu
Tomáš Bajtler -
Nové trendy v internetovém marketingu
David Jandečka -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v internetovém marketingu
Tomáš Hermach -
Zhodnocení právně-institucionální regulace online herního průmyslu v ČR v letech 2017 až 2020 a srovnání s aktuálními trendy na světě
Marek Pohanka