Bc. David Jandečka

Bakalářská práce

Nové trendy v internetovém marketingu

New trends in internet marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Nové trendy v internetovém marketingu", je uvést čtenáře do problematiky marketingových aktivit na internetu. Stejně tak, jako v reálném světě, je cílem marketingu pomoci ve zvýšení prodejů a šíření povědomí o značce nebo produktu, tak i internetový marketing má podobné cíle. Dynamické a globální prostředí internetu však s sebou přináší mnohá úskalí, která je nutná překonat …více
Abstract:
The subject of the thesis "New trends in internet marketing" is supposed introduce the reader to the topic of marketing activities on the Internet. Just as marketing in the real world is supposed to help marketers increase sales and spread awareness about the brand or product, so internet marketing has similar goals. The dynamic and global environment of the Internet, however, brings with it many challenges …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace