ICT ve vzdělávání pod tlakem informační společnosti. Zavádění ICT do vzdělávacích systémů – Bc. Tomáš Punar
Bc. Tomáš Punar
Master's thesis
ICT ve vzdělávání pod tlakem informační společnosti. Zavádění ICT do vzdělávacích systémů
ICTs in education under the pressure of information society. Implementing ICTs into systems of education
Abstract:
Tato práce seznamuje čtenáře s pedagogickými, ekonomickými a sociálními argumenty pro zavádění informačních a komunikačních technologií (ICT) do vzdělávacích systémů a zaměřuje se na analýzu změn, které v souvislosti se zaváděním technologií nastávají v českém vzdělávacím systému a vzdělávání obecně. Pod tlakem nástupu informační společnosti a ve snaze o její rozvoj vytvářejí moderní státy politické …moreAbstract:
This paper deals with pedagogical, economical and social arguments for implementing information and communication technologies (ICTs) into systems of education. Paper analytically focuses on changes which come with implementing of technologies into the Czech system of education and into education generally. Under the pressure emerging information society and its desired enhancement, modern states are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 9. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lth76/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2008
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PUNAR, Tomáš. \textit{ICT ve vzdělávání pod tlakem informační společnosti. Zavádění ICT do vzdělávacích systémů}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2008. Available from: https://theses.cz/id/z819f5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Informační politika a informační systémy veřejné správy ČR
Kateřina Bláhová -
Státní informační politika ve vzdělávání
Petr Brhel -
ICT ve výuce ruštiny (výukové metody a využití ICT při realizaci ŠVP na základních a středních školách)
Martina PETŘÍKOVÁ -
The use of ICT in ELT at secondary schools
Kateřina ZEMKOVÁ -
Integrace ICT do vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Jaromír FRANČE -
Vliv informační gramotnosti pedagogických pracovníků MŠ na využívání ICT v mateřských školách v Podkrušnohoří
Martina NOSOVÁ -
ICT ve vzdělávání na základní škole
Gabriela Doležalová -
Zavádění digitálních technologií do vzdělávacího procesu pohledem ředitelů škol a ICT koordinátorů
Václav MATULA