Vliv Feuersteinova instrumentálního obohacování na žáky se specifickými poruchami učení – Mgr. Zuzana Tihelková
Mgr. Zuzana Tihelková
Bachelor's thesis
Vliv Feuersteinova instrumentálního obohacování na žáky se specifickými poruchami učení
Influence of Feuerstein`s Instrumental Enrichment to students with special learning disabilities
Abstract:
Práce se zabývá Vlivem Feuersteinova instrumentálního obohacování na žáky se specifickými poruchami učení. Práce se skládá ze tří částí. Dvou teoretických a jedné výzkumné. Teoretická část pojednává o specifických poruchách učení a o Feuersteinově instrumentálním obohacování. V praktické části byly zpracovány případové studie tří žáků se specifickými poruchami učení, kteří pracují s Feuersteinovým …moreAbstract:
The work follows the effect of Feuerstein's Instrumental Enrichment on students with specific learning disabilities. It is composed of 3 parts – two of them are theoretical, the third part is practical.The theoretical parts concern specific learning disabilities and Feuerstein's Instrumental Enrichment. The practical part follows up exemplary studies of three students with specific learning disabilities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/a9umv/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2014
- Supervisor: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TIHELKOVÁ, Zuzana. \textit{Vliv Feuersteinova instrumentálního obohacování na žáky se specifickými poruchami učení}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/z85a6m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Vliv metody Feuersteinovo instrumentální obohacování na rozvoj slovní zásoby u dětí s narušenou komunikační schopností v předškolním věku
Andrea Schmalzová -
Feuersteinovo Instrumentální obohacování ve vzdělávání romských žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Eva SEDLÁKOVÁ -
Možnosti reedukace specifických poruch učení prostřednictvím instrumentálního obohacení
Lenka MIKOŠKOVÁ -
Obraz specifických poruch učení u vysokoškolských studentů
Andrea Lázničková -
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Vliv specifických poruch učení na život dospělého člověka
Iveta Vodičková