Vplyv značky na vnímanie kvality a chovanie spotrbiteľov – Lívia Kovács
Lívia Kovács
Bachelor's thesis
Vplyv značky na vnímanie kvality a chovanie spotrbiteľov
The Influence of the Brand on the Perception of Quality and Consumers' Behaviour
Anotácia:
Bakalárska práca sa zaoberá vplyvom značky na vnímanie a chovanie spotrebiteľov na trhu sýtených nealkoholických nápojov, v rámci segmentu rýchloobrátkových produktov na slovenskom trhu. Predstavuje teoretické východiská pre pochopenie problematiky značky a spotrebiteľského správania. Práca následne predstavuje súčasnú situáciu na slovenskom trhu sýtených nealkoholických nápojov. Súčasťou práce je …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the influence of the brand on consumers' perception and behavior, with a specific focus on the Slovak market of carbonated soft drinks, which are a part of the FMCG segment. The theoretical basis is represented for understanding the issues of branding and consumer behavior. Also the present situation on the Slovak market of carbonated soft drinks is introduced. As a part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zverejniť od: 27. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kovács, Lívia. Vplyv značky na vnímanie kvality a chovanie spotrbiteľov. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Rola e-WOM v procese nákupného rozhodovania
Zuzana Kucharovicová -
Výber dodávateľa na základe metód viackriteriálneho rozhodovania
Kristína Vavrová -
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
Tereza Málková -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Privátne značky potravín najväčších maloobchodných reťazcov v Česku a na Slovensku
Jana Hôrková