Etické kodexy reklamy u nás a ve světě – Ing. Igor Filimonov
Ing. Igor Filimonov
Bachelor's thesis
Etické kodexy reklamy u nás a ve světě
Code of advertising ethics in the Czech Republic and in the World
Anotácia:
Reklama je velmi důležitým a významným fenoménem dnešní doby. Moje bakalářská práce je zaměřena na problematiku regulace reklamy v České republice a ve světě (na příkladu Ruska). Teoreticko-metodologická část obsahuje stručně vysvětlené a rozebrané pojmy, jako vývoj a pojetí etiky a reklamy, metody kontroly reklamní činnosti v České republice i v Rusku, popis etických kodexů reklamy, včetně Mezinárodního …viacAbstract:
Advertising is a very important and significant phenomenon of our time. My bachelor work is focused on regulation of advertising in the Czech Republic and abroad. Theoretic-methodology part contains precisely formulated concepts, such as: historical development, concepts of ethics and advertising, methods of monitoring advertisement in the Czech Republic and Russia, concept of the advertising codes …viacKľúčové slová
Etika reklama etický kodex etická regulace ethics advertising ethics code ethics regulation
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fuivh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Etická regulace reklamy v České republice, Velké Británii a Francii
Adéla Weczerková -
Regulace reklamy ve farmacii
Eva Kalvodová -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Etika a korektnost v reklamě
Daniela PLATZOVÁ -
Etika a reklama
Anna Zavadilová