Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků – Bc. Martina Tychtlová
Bc. Martina Tychtlová
Bachelor's thesis
Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků
The influence of corporate social responsiblity on customer behavior of customers
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků. V teoretické části byl popsán koncept společenské odpovědnosti firem, oblasti společenské odpovědnosti (ekonomická, sociální a enviromentální oblast), stav společenské odpovědnosti v České republice a ve světě. Dále bylo popsáno spotřební chování a vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování …moreAbstract:
The topic of my bachelor thesis is the influence of corporate social responsibility on the consumer behavior of costumers. In theoretical part was described concept of corporate social responsibilty, areas of corporate social responsibilty (economic, social and environmental area), the situation corporate social responsibility in Czech Republic and in the world. Next was described consumer behavior …moreKeywords
ekonomická oblast enviromentální oblast Evropská unie modely spotřebitelského chování nákupní rozhodovací proces nástroje CSR odpovědnost zákazníka sociální oblast společenská odpovědnost firem spotřební chování zákazníka economic area enviromental area European Union models of consumer behavior buying decision process CSR tools responsibility of costumer social area corporate social responsibility consumer behavior of costumer
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pussv/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 10. 2013
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Mgr. Stanislava Borejová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce
Nikola Klobásková -
Analýza spotřebitelského chování
Veronika Lysáková -
Analýza spotřebitelského chování studentů v rámci výměnných programů
Nela Jana Křížková -
Analýza spotřebitelského chování
Lucie Aulehlová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu televizorů
Jan Pešek -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan