Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z – Kristýna Cahlíková
Kristýna Cahlíková
Bachelor's thesis
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
Sneaker Brand Preferences in Purchase Decisions for Generation Y and Z
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o nákupním rozhodování při koupi tenisek u generací Y a Z a navzájem je porovnává. Zároveň vysvětluje důvody preference konkrétních značek a motivaci pro jejich koupi. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je definována základní terminologie konkrétních dvou generací. Dále nákupní chování a měnící se kultura kolem tenisek. Praktická část …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with purchasing decisions when buying sneakers for generations Y and Z and compares them with each other. It also explains the reasons for the preference of specific brands and the motivation for their purchase. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic terminology of two specific generations. Furthermore, shopping behavior …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CAHLÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/z8dn67/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Cahlíková, Kristýna. Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Využívání sociálních sítí u generace Z
Tereza Pochylá -
Vliv influencer marketingu na nákupní chování generace Z
Adéla Letfusová -
Nákupní chování generace Y ve vybraném internetovém obchodě
David Oudrnický -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská -
Trapová kultura v Česku, a jak ovlivňuje nákupní chování generace Z
Ema Buršíková -
Vliv parametrů obalu vína na nákupní chování generace Z
Jan Vítek -
Vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z
Lenka Hotařová