Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z – Kristýna Cahlíková
Kristýna Cahlíková
Bakalářská práce
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
Sneaker Brand Preferences in Purchase Decisions for Generation Y and Z
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o nákupním rozhodování při koupi tenisek u generací Y a Z a navzájem je porovnává. Zároveň vysvětluje důvody preference konkrétních značek a motivaci pro jejich koupi. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je definována základní terminologie konkrétních dvou generací. Dále nákupní chování a měnící se kultura kolem tenisek. Praktická část …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with purchasing decisions when buying sneakers for generations Y and Z and compares them with each other. It also explains the reasons for the preference of specific brands and the motivation for their purchase. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic terminology of two specific generations. Furthermore, shopping behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CAHLÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/z8dn67/.
Jak správně citovat práci
Cahlíková, Kristýna. Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Využívání sociálních sítí u generace Z
Tereza Pochylá -
Vliv smyslových podnětů na nákupní chování spotřebitelů generace Z v parfumériích
Aneta Pernicová -
Vliv influencer marketingu na nákupní chování generace Z
Adéla Letfusová -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská -
Trapová kultura v Česku, a jak ovlivňuje nákupní chování generace Z
Ema Buršíková