Ing. Zuzana Nováková

Diplomová práce

CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer

CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Anotace:
Tato práce se zabývá problémem dnešního obchodního světa, který představuje věrnost zákazníka. Přestože firmy používají moderní systémy pro řízení vztahů se zákazníky, nejsou často schopny proměnit spokojené zákazníky na zákazníky věrné. Důvodem této neschopnosti je to, že společnosti obvykle nechápou funkci řízení vztahů se zákazníky správně. Autor práce provedl rozhovor s vedením společnosti XY pro …více
Abstract:
This thesis occupies itself with the problem of today business world, which is represented by customer loyalty. Even though companies are using modern customer relationship management systems, they are often not able to convert satisfied customers to loyal ones. The reason is that organizations usually do not understand function of customer relationship management properly. To demonstrate how a successful …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Andrej Mazán, MBA
  • Oponent: Ing. Miloš Krejčí

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní