CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer – Ing. Zuzana Nováková
Ing. Zuzana Nováková
Diplomová práce
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Anotace:
Tato práce se zabývá problémem dnešního obchodního světa, který představuje věrnost zákazníka. Přestože firmy používají moderní systémy pro řízení vztahů se zákazníky, nejsou často schopny proměnit spokojené zákazníky na zákazníky věrné. Důvodem této neschopnosti je to, že společnosti obvykle nechápou funkci řízení vztahů se zákazníky správně. Autor práce provedl rozhovor s vedením společnosti XY pro …víceAbstract:
This thesis occupies itself with the problem of today business world, which is represented by customer loyalty. Even though companies are using modern customer relationship management systems, they are often not able to convert satisfied customers to loyal ones. The reason is that organizations usually do not understand function of customer relationship management properly. To demonstrate how a successful …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/asyqf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Andrej Mazán, MBA
- Oponent: Ing. Miloš Krejčí
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience
Zuzana Koperdáková -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner