Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury – Radek Vais
Radek Vais
Bachelor's thesis
Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury
Subculture for sale - Addressed marketing communication to selected subculture
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingové oslovení vybrané subkultury. Tou jsou konkrétně mladí lidé ve věku od 15 do 25 let, kteří žijí fitness životním stylem. Rozdělena je na dvě hlavní části, přičemž první část je věnována především definicím pojmů jako je marketing, marketingový mix, cílová skupina a konkrétní typy segmentace jako je geografická, behaviorální a další. K definování těchto …viacAbstract:
This bachelor thesis is focus on the marketing address of a selected subculture. These are specifically young people aged 15 to 25 who live a fitness lifestyle. It is divided into two main parts, while the first part is mainly devoted to the definitions of terms such as marketing, marketing mix, target group and specific types of segmentation such as geographical, behavioral and others. To define these …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w6vdh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix podniku
Mairamkan Satybaldyeva -
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Karel ŠIMEK -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový mix
Anna Karetnikova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Marketingový mix vybrané firmy
Natálie Kučerová