Proč nejsem (jako) Kateřina Šedá? Rozdíly a shody mezi komunitním uměním a komunitními projekty – Bc. et Bc. Josef PEKÁREK
Bc. et Bc. Josef PEKÁREK
Master's thesis
Proč nejsem (jako) Kateřina Šedá? Rozdíly a shody mezi komunitním uměním a komunitními projekty
Why am I not (like) Kateřina Šedá? Differences and consistencies between community art and community projects
Anotácia:
Cílem je analyzovat a vysvětlit vztahy a hranice mezi uměleckými projekty a sociálně zaměřenými komunitními projekty. Jaké faktory ovlivňují to, že na jednu činnost je nahlíženo umělecky a na druhou komunitně? Odpovědi nejen na tyto otázky budeme hledat především v projektech Kateřiny Šedé a ve společenském dění obce Vševily. Dílčím cílem práce je podpořit výuku zaměřenou na vizuální nebo mediální …viacAbstract:
The aim of this thesis is to analyse and explain relations and borders between artistic projects and socially focused community projects. What factors influence that one of these activities is perceived artistically and the other "communitially"? Answers (not only) to these questions are going to be examined primarily in the projects of Kateřina Šedá and in the social events of the village Vševily …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEKÁREK, Josef. \textit{Proč nejsem (jako) Kateřina Šedá? Rozdíly a shody mezi komunitním uměním a komunitními projekty}. Online. Diplomová práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Education. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/z92qss/.
Jak správně citovat práci
PEKÁREK, Josef. Proč nejsem (jako) Kateřina Šedá? Rozdíly a shody mezi komunitním uměním a komunitními projekty. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / VVJ
Práce na příbuzné téma
-
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová -
Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
Hana Bělohradská