Bc. Veronika Hradilová

Diplomová práce

The Analysis of Person Deixis and Its Relation to Visual Images in Selected Advertisements

The Analysis of Person Deixis and Its Relation to Visual Images in Selected Advertisements
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat jazyk reklamy z hlediska jazyka a vizuálního dojmu. Jedním z dílčích úkolů práce je posouzení důležitosti obrazového dojmu vzhledem ke složení a vizuální organizaci vybraných reklam. Výzkum ukazuje, že vybrané reklamy používají množství zájmen. V korpusu, sestaveném speciálně pro účely analýzy, byly nalezeny reklamy, které obsahovaly osobní, přivlastňovací a zvratná …více
Abstract:
The diploma thesis attempts at an analysis of advertising language from the visual and verbal perspective. More precisely, the thesis examines the interconnection of the visual and verbal language of selected advertisements. The results of the analysis argue that the selected advertisements for female products appearing in female magazines tend to feature a high proportion of expressions of person …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
  • Oponent: Ph.D. Wei-lun Lu

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta