Zhodnocení působení vlivu green marketingu na etické nakupování spotřebitelů – Adéla Moučková
Adéla Moučková
Diplomová práce
Zhodnocení působení vlivu green marketingu na etické nakupování spotřebitelů
Evaluation of the impact of green marketing on consumers' ethical purchasing
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení vlivu green marketingu na etické nakupování spotřebitelů v České republice. V kontextu rostoucího zájmu o udržitelný životní styl a ekologicky šetrné produkty se firmy snaží oslovit zákazníky pomocí green marketingových strategií, které však mohou mít různou míru účinnosti a důvěryhodnosti. Cílem práce je zjistit, do jaké míry green marketing ovlivňuje …víceAbstract:
This thesis focuses on evaluating the impact of green marketing on ethical consumer purchasing behavior in the Czech Republic. In the context of growing interest in sustainable lifestyles and environmentally friendly products, companies seek to attract customers through green marketing strategies, which, however, vary in effectiveness and credibility. The aim of this thesis is to determine the extent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2025
- Vedoucí: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Oponent: Aleš Buriánek, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOUČKOVÁ, Adéla. \textit{Zhodnocení působení vlivu green marketingu na etické nakupování spotřebitelů}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/z95jig/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Sustainable consumption
Anastasia Kuznetsova -
Nákupní záměr a chování spotřebitelů u ekologických a udržitelných produktů z pohledu teorie plánovaného chování
Marcela Ježková -
Postoj studentů UJEP k obchodování s použitým zbožím s ohledem na ekonomické, ekologické a solidární chování
Jana ČERNOCHOVÁ -
Odpovědná spotřeba žáků čtvrtých a pátých ročníků základní školy
Michala KRUSCHINOVÁ -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Green marketing se zaměřením na oděvní značky
Yelyzaveta Akymenko -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses z95jig z95jig/2
1. 4. 2025