Mgr. Kristina Alešová

Diplomová práce

Reading in ELT: A Comparison of 20th and 21st Century Course Books in the Czech Secondary School Context

Reading in ELT: A Comparison of 20th and 21st Century Course Books in the Czech Secondary School Context
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá ranou historií výuky anglického jazyka na českých středních školách a materiály, které se při její výuce používaly na začátku minulého století. Cílem práce je pozorovat, jak je v těchto materiálech prezentováno čtení ve vztahu k současnému pohledu na výuku čtení v cizím jazyce a ve srovnání se současnými učebnicemi angličtiny.
Abstract:
The present thesis provides an overview of the early history of English language teaching in the Czech secondary school environment. The aim of the thesis is to observe how reading was presented in the early English course books written for the Czech learners in relation to the contemporary research of second language reading and in comparison with reading lessons in contemporary course books.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
  • Vedoucí: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
  • Oponent: M.A. James Edward Thomas

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy