Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce – Bc. Alexey Makarov
Bc. Alexey Makarov
Bachelor's thesis
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Rolle marketing communications in municipality marketing management
Abstract:
Abstrakt Bakalářská práce je věnována problematice marketingové komunikace města Karlovy Vary. V rámci práce byly analyzovány silné a slabé stránky současné marketingové strategie města a vytvořena doporučení pro zvýšení návštěvnosti Karlových Varů a jejich popularity jak ze strany českých turistů, tak i zahraničních. Cílem práce je na základě analýzy města Karlovy Vary zjistit, jakou roli má marketingová …moreAbstract:
Abstract Bachelor thesis is devoted to problems of marketing communications of Karlovy Vary. Within the paper were analyzed the strengths and weaknesses of the current marketing strategy of the city and made recommendations to increase traffic of Karlovy Vary and its popularity for both Czech and foreign tourists. The aim of the work is based on an analysis of Karlovy Vary to determine which role marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dc3hr/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek -
Marketing a marketingová komunikace měst a obcí
Jakub Jirsa -
Marketing a marketingová komunikace města Mariánské Lázně
Lenka Grosmanová -
Koncepce rozvoje centrální části města Karlovy Vary
Miroslav Kapr -
Služby kultury ve městech Karlovy Vary a Plzeň
Sabina Trefilová -
Lázeňství jako kultuní fenomén českého baroka. Ideová koncepce lázní v Kuksu, Duchcově, Karlových Varech, Křesoboru a jinde
Kateřina Křížkovská -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketing a management měst a obcí
Michaela Panenková