Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce – Bc. Alexey Makarov
Bc. Alexey Makarov
Bakalářská práce
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Rolle marketing communications in municipality marketing management
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce je věnována problematice marketingové komunikace města Karlovy Vary. V rámci práce byly analyzovány silné a slabé stránky současné marketingové strategie města a vytvořena doporučení pro zvýšení návštěvnosti Karlových Varů a jejich popularity jak ze strany českých turistů, tak i zahraničních. Cílem práce je na základě analýzy města Karlovy Vary zjistit, jakou roli má marketingová …víceAbstract:
Abstract Bachelor thesis is devoted to problems of marketing communications of Karlovy Vary. Within the paper were analyzed the strengths and weaknesses of the current marketing strategy of the city and made recommendations to increase traffic of Karlovy Vary and its popularity for both Czech and foreign tourists. The aim of the work is based on an analysis of Karlovy Vary to determine which role marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dc3hr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek -
Marketing a marketingová komunikace měst a obcí
Jakub Jirsa -
Marketing a marketingová komunikace města Mariánské Lázně
Lenka Grosmanová -
Koncepce rozvoje centrální části města Karlovy Vary
Miroslav Kapr -
Služby kultury ve městech Karlovy Vary a Plzeň
Sabina Trefilová -
Lázeňství jako kultuní fenomén českého baroka. Ideová koncepce lázní v Kuksu, Duchcově, Karlových Varech, Křesoboru a jinde
Kateřina Křížkovská -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketing a management měst a obcí
Michaela Panenková