Využití AAK při vzdělávání žáků s kombinovaným postižením – Dagmar ŠTARMANOVÁ
Dagmar ŠTARMANOVÁ
Bachelor's thesis
Využití AAK při vzdělávání žáků s kombinovaným postižením
The use of AAC in the education of students with multiple disabilities
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou alternativní a augmentativní komunikace u žáků s kombinovaným postižením. Zaměřuje se na žáky základní školy zřízené dle §16 odst. 9 školského zákona. Cílem bakalářské práce je porovnat a analyzovat využití metod AAK v rámci komunikačního procesu u žáků s kombinovaným postižením, konkrétně s PAS. Vymezuje základní terminologii kombinovaného postižení. Dále …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of alternative and augmentative communication for pupils with combined disabilities. It focuses on primary school pupils established under §16 paragraph 9 of the Education Act. The aim of the bachelor thesis is to compare and analyze the use of AAC methods in combined disabilities, namely with PAS. Defines the basic terminology of combined disability. It also …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTARMANOVÁ, Dagmar. Využití AAK při vzdělávání žáků s kombinovaným postižením. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Education of preschool age - Kindergarten Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková
Názov
Vložil
Vložené
Práva