Martina Havelková

Bachelor's thesis

Trendy v analytickém CRM

Trends in analytical CRM
Abstract:
Práce je zaměřena na nové trendy v analytickém CRM. Cílem práce je najít a popsat tyto trendy a porovnat je se současnou situací na trhu CRM a BI. Práce je rozdělena do několika částí. První část popisuje CRM a jeho různé formy. Druhá část se zabývá definováním analytického CRM. Hlavní část práce popisuje moderní trendy na trhu CRM. Následující část je analýzou trhu. Poslední část práce obsahuje srovnání …more
Abstract:
This thesis is focused on new trends in analytical CRM. The goal is to find and describe these trends and compare them with current situation on CRM and BI market. The thesis is divided into several parts. The first part describes CRM and its different forms. The second part deals with the definition of analytical CRM. The main part of theses describes modern trends in the CRM market. The following …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2014
  • Supervisor: Lucie Šperková
  • Reader: Ota Novotný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60104

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika