Integrace dětí s těžkým postižením do hlavního vzdělávacího proudu – Bc. Barbora Ježková
Bc. Barbora Ježková
Diplomová práce
Integrace dětí s těžkým postižením do hlavního vzdělávacího proudu
Integration of children with severe disability to the mainstream school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá integrací dětí s těžkým postižením do hlavního vzdělávacího proudu. Analyzuje působení integračního procesu a jeho přínos pro dvě konkrétní děti s těžkým postižením v různých oblastech jejich osobností. Hodnotí vliv integrace na tyto děti v oblasti tělesné, komunikační, sociální a emotivní. Výsledky výzkumu vycházejí z cíleného pozorování konkrétních dětí a z polostrukturovaných …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the integration of severely disable children to mainstream schools. Included is an analysis of the effects of the inclusion on two severely disabled children in different areas of their personalities. This thesis also assesses the influence of integration on these children in the following areas: physical, social, communicative and emotional. The conclusions of the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c64lq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní metody a postupy ve vzdělávací oblasti matematika a její aplikace v hlavním vzdělávacím proudu na 1. stupni ZŠ
Nikol RÝZNAROVÁ -
Výuka čtení žáků s dyslexií ve 2. a 3. ročníku základních škol v hlavním vzdělávacím proudu
František Pažourek -
Analýza vzdělávacích potřeb asistentů pedagoga působících v hlavním vzdělávacím proudu
Žaneta RIEDLOVÁ -
Připravenost absolventů oboru Učitelství pro 1. stupeň základních škol na výuku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v hlavním vzdělávacím proudu
Kateřina GRYŽBOŇOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Vzdělávání žáků s Downovým syndromem v hlavním vzdělávacím proudu
Kristýna FOREJTOVÁ -
Podpora pedagogů při vzdělávání žáků s mentálním postižením v hlavním vzdělávacím proudu
Štěpánka LAUŠMANOVÁ -
Dětská mozková obrna u dětí předškolního věku
Ludmila Kotrlíková