Arteterapie a její využití v praxi – Bc. Dana Ratajová
Bc. Dana Ratajová
Diplomová práce
Arteterapie a její využití v praxi
Artetherapy and its practical use
Anotace:
Diplomová práce pojednává o možnostech užití arteterapie při práci se žáky s problémových chováním v prostředí základní školy. Je členěna do čtyř kapitol. První kapitola shrnuje problematiku poruch chování z hlediska terminologie, definic a klasifikace. Druhá kapitola obsahuje teorii arteterapie, jsou zde zníměny základní techniky a formy arteterapie, význam barev a diagnostická kritéria dětské kresby …víceAbstract:
Dissertation discusses how to use art therapy when working with students with problem behavior in elementary school. It is divided into four chapters. The first chapter summarizes the problems of behavior disorders in terms of terminology, definitions and classifications. The second chapter contains the theory of art, there are zníměny basic techniques and art forms, the importance of color and diagnostic …víceKlíčová slova
porucha chování problémy v chování riziko vzniku poruchy chování pozitivní posilování modely chování arteterapie skupinová arteterapie artefiletika diagnostika dětské kresby koncept prekoncept imaginace rozhovor sociální učení conduct disorder behavior problems the risk of behavioral problems positive reinforcement behavior patterns artetherapy group arttherapy aftefiletics diagnosis of children's drawings concept prekoncept imagination dialogue social learning
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x2u5a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2009
- Vedoucí: Mgr. Petra Vláčilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Riziko vzniku poruchy příjmu potravy u dětí
Miroslava POLÁKOVÁ -
Riziko vzniku poruch příjmu potravy u žáků ZŠ a SŠ
Anna KONEČNÁ -
Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností
Martina LACINOVÁ -
Omezení rizik vzniku poruchy typu "Blackout" použitím transformátorů s příčnou regulací fáze
Petr BUDAŘ -
Motivační rozhovory jako nástroj učitele při práci s dětmi v riziku poruchy chování
Martin Štepanovský -
Riziko poruch příjmu potravy u dívek a mladých žen s diabetem mellitem
Tatiana VALIAŠKOVÁ -
Možnosti využití skupinové arteterapie v rámci léčby pacientů hospitalizovaných v PL Brno
Aneta Dorazilová -
Rozvoj pracovních kompetencí u dětí v institucionální výchově v kontextu přípravy na samostatný život
Věra Linhartová