Motivation and Choices of Adult Learners of English – Bc. Dominika Fialová
Bc. Dominika Fialová
Bakalářská práce
Motivation and Choices of Adult Learners of English
Motivation and Choices of Adult Learners of English
Anotace:
Tato bakalářská se zaměřuje na motivaci dospělých studentů neformálního vzdělávání. Teoretická část je postavena na analýze literatury, kde první kapitola pojednává o konceptu dospělých studentů a celoži-votního učení. Druhá kapitola se zabývá neformálním vzděláváním a přibližuje aktuální stav v České republice. Poslední kapitola teoretické části se detailně zabývá motivací. Empirická část obsahuje …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the motivation of adult learners in non-formal education. The theoretical part is based on a literature analysis, where the first chapter discusses the concept of adult learners and lifelong learning. The second chapter addresses non-formal education and outlines the current state in the Czech Republic. The final chapter of the theoretical part delves into motivation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kmfo8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
English language education of senior citizens in the context of non-formal learning
Veronika Lösterová -
Influence of Selected Motivational Strategies on English Learners in Company Courses
Hana Humpolíková -
Influence of Selected Motivational Strategies on English Learners in Company Courses
Hana Humpolíková -
The L2 Motivational Self System Among Adult Czech Learners of English at Private Language Schools
Matouš Straka -
Komparace motivace dospělých studentů ve formálním a neformálním systému hudebního vzdělávání.
Milan KOUKAL -
The L2 Motivational Self System Among Adult Czech Learners of English at Private Language Schools
Matouš Straka -
Using mobile applications in autonomous English language learning for adult learners at the A1 – B1 level of proficiency.
Valeriya Semikova -
Teaching Adult Learners
Tereza Plachtová