Analýza dopadů marketingové komunikace vybrané firmy – Bc. Šárka Palasová
Bc. Šárka Palasová
Bakalářská práce
Analýza dopadů marketingové komunikace vybrané firmy
Analysis of the Impact of Marketing Communication in Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce „Analýza dopadů marketingové komunikace vybrané firmy“ popisuje současnou marketingovou komunikaci společnosti Unilever ČR spol. s r.o. Analyzuje jednotlivé prvky marketingového mixu a na základě vyhodnocení účinnosti aktivit navrhuje marketingový plán s využitím všech prvků mediálního mixu.Abstract:
thesis „Analysis of the impact of marketing communication in a selected company“ describes current marketing communication in the company Unilever ČR spol. s r.o. It analyzes individual elements of the marketing mix and based on evaluation of the effectiveness of activities proposes marketing plan using all element sof the media mix.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/u2o0l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Mgr. Eva Krumpholcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Podpora prodeje v rámci ON Trade marketingu
Karolína Kostková -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná