Podpora učení žáků mladšího školního věku – Tereza MOŠKOŘOVÁ
Tereza MOŠKOŘOVÁ
Diplomová práce
Podpora učení žáků mladšího školního věku
Learning Support for Pupils of School Age
Anotace:
Diplomová práce se zabývá podporou učení žáků mladšího školního věku. Práce obsahuje teoretickou a empirickou část. První kapitola teoretické části popisuje učitele jako facilitátora učení. Zaměřuje se na profesní kompetence učitele, vývojové fáze učitele a jeho vyučovací styly. Druhá kapitola charakterizuje žáka mladšího školního věku a vysvětluje dvě možné teorie chápání vztahu vývoje a učení. Třetí …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the support of learning of younger school-age pupils. The thesis contains theoretical and empirical part. The first chapter of the theoretical part describes the teacher as a facilitator of learning. It focuses on the professional competence of the teacher, the developmental phases of the teacher and his teaching styles. The second chapter characterizes the pupil of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2019
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOŠKOŘOVÁ, Tereza. Podpora učení žáků mladšího školního věku. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Tolerované návykové látky u dětí školního věku jako facilitace návykového chování
Jaroslav Doležal -
Styly učení v individuální výuce anglického jazyka
Michaela TOMAŠÁKOVÁ -
Styly učení žáků středních škol a jeho souvislosti reflektované žáky
Věra Jindrová -
Styly učení vysokoškolských studentů AJ
Eva FILOVÁ -
Učební styly budoucích učitelů biologie a přírodovědců
Michaela MALEČKOVÁ -
Styly učení dospělých studentů anglického jazyka a jejich studijní výsledky
Ladislava Nováková -
Vyučovací styl učitele versus učební styl učení žáka
Luboš BOČEK -
Výukový scaffolding na 1. stupni základní školy
Veronika KUBENKOVÁ