Bc. Tomáš Beníšek

Master's thesis

Strategické řízení značky

Strategic Brand Management
Abstract:
Diplomová práce podrobně zkoumá řízení tradiční české značky Kofola. Skládá se z úvodu, analyticko výzkumné části a závěru. V úvodu jsou mimo motivů ke psaní diplomové práce popsány i její cíle. Po úvodu následuje literární rešerše, zaměřená na teoretické vymezení pojmů souvisejících se strategickým řízením značky. V analyticko-výzkumné části je nejprve popsáno řízení portfolia značek, spadajících …more
Abstract:
This diploma thesis closely analyses strategic brand management of traditional Czech company Kofola. It consists of introduction, literature reviews, analytical and research part, and conclusion. In introduction are described main reasons for the topic choice, there are also described main goals of the diploma thesis. The thesis continues with literature reviews, which are basically focused on terms …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2016
Accessible from:: 9. 5. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Beníšek, Tomáš. Strategické řízení značky. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 9. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta