Mgr. Lucie KASPŘÍKOVÁ

Master's thesis

Skončila doba podnikových zpravodajů?

Is the era of company newsletters over?
Abstract:
Tématem práce jsou podnikové noviny a časopisy a jejich využití a význam jako nástroje interních komunikací ve firmách. V teoretické části se práce zabývá definováním pojmů komunikace, public relations, podniková identita a image, interní komunikace a veřejnost. Vymezuje postavení interních komunikací v podniku, s důrazem na prostředky a formy komunikace se zaměstnanci. Samostatně se věnuje vydávání …more
Abstract:
The essay concentrates on corporate newspapers and magazines and their use and importance as a tool of corporate communications. The theoretical part of the essay introduces the terms of communication, public relations, corporate identity and image, corporate communications and public. It specifies the position of corporate communications in a company with an emphasis on the means and forms of communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier: 7593

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2008
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KASPŘÍKOVÁ, Lucie. Skončila doba podnikových zpravodajů?. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.