Skončila doba podnikových zpravodajů? – Mgr. Lucie KASPŘÍKOVÁ
Mgr. Lucie KASPŘÍKOVÁ
Master's thesis
Skončila doba podnikových zpravodajů?
Is the era of company newsletters over?
Anotácia:
Tématem práce jsou podnikové noviny a časopisy a jejich využití a význam jako nástroje interních komunikací ve firmách. V teoretické části se práce zabývá definováním pojmů komunikace, public relations, podniková identita a image, interní komunikace a veřejnost. Vymezuje postavení interních komunikací v podniku, s důrazem na prostředky a formy komunikace se zaměstnanci. Samostatně se věnuje vydávání …viacAbstract:
The essay concentrates on corporate newspapers and magazines and their use and importance as a tool of corporate communications. The theoretical part of the essay introduces the terms of communication, public relations, corporate identity and image, corporate communications and public. It specifies the position of corporate communications in a company with an emphasis on the means and forms of communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7593
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KASPŘÍKOVÁ, Lucie. Skončila doba podnikových zpravodajů?. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Interní a externí image politické značky - případová studie TOP 09
Tomáš Svoboda -
Interní image vysokých škol ekonomického zaměření a její vliv na zájem nových uchazečů o studium
Jana Pavelková -
Budování a rozvoj dobrého jména a image zaměstnavatele
Lucie Havrdová -
Image Fakulty Technologické Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a její vnímání studenty
Klára Stojanovičová -
Společenská odpovědnost firem a její vliv na image firmy
Mariia Topilina -
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Interní komunikace Tierra Verde s.r.o. a její srovnání v rámci teorie a praxe
Tomáš Mikulica