Černá, bílá, červená a modrá barva v japonské frazeologii – Karolína LUCHESI
Karolína LUCHESI
Diplomová práce
Černá, bílá, červená a modrá barva v japonské frazeologii
Black, White, Red and Blue Colour in Japanese Phraseology
Anotace:
Cílem této magisterské diplomové práce bylo analyzovat japonské idiomy s prvkem černé, bílé, červené a modré barvy a prokázat, jak silný vliv měla japonská kultura a prostředí na vznik a význam těchto idiomů a do jaké míry jsou obsaženým barvám přisuzované významy ekvivalentní s významy barev vnímaných českým jazykem. Excerpované japonské idiomy byly podle míry ekvivalence s českým jazykem rozděleny …víceAbstract:
The goal of this dissertation was to analyze Japanese idioms with components of black, white, red or blue colour, and demonstrate the possible influence of Japanese culture and background on the formation and meaning of these idioms, and also demonstrate to what extent is the respective colour meaning assigned to them by Japanese native speakers equivalent with the colour meaning assigned to them by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2011
Zveřejnit od: 15. 8. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivona Barešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LUCHESI, Karolína. Černá, bílá, červená a modrá barva v japonské frazeologii. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 8. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglická filologie - Japonská filologie
Práce na příbuzné téma
-
Psychologický rozměr barev jako součást efektivního marketingu
Zabrucká Zabrucká -
Repertoár názvů barev v praxi
Denisa Dvořáková -
Vnímaný význam barev a preference barev u dospělých
Ivana PAŤHOVÁ -
Analýza vnímání barev na trhu nealkoholických nápojů
Alice Kopecká -
Vnímání barev při fotopických a mezopických adaptačních jasech
Marcela Pechová -
Vnímání barev v oděvu
Žofie Soldánová -
Vnímání barev
Miriam Vejová -
Vliv barev a jeho využití v marketingu
Markéta Rychnovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva