Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing – Erik Muff
Erik Muff
Diplomová práce
Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing
The usage of mobile applications for communication within the loyalty programs and direct marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím mobilních aplikací pro komunikaci v rámci věrnostních programů a direct marketing. Cílem této práce je identifikovat potenciál jejich využití a porovnat účinnost komunikace prostřednictvím aplikace pro chytré mobilní telefony v komunikaci v rámci věrnostních programů s e-mailingem. Porovnání účinnosti obou komunikačních kanálů bylo provedeno na základě kampaní, které …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the usage of mobile applications for communication within loyalty programs and direct marketing. The objective of this thesis is to identify the potential of the usage and to compare the efficiency of the communication through mobile applications for smartphones in communication within the loyalty programs with e-mailing. The comparison of both communication channels was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46373
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Tomáš Dufek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46373
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Anne-Marie Volfová -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie
Martin Chrt -
Datamining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů v rámci obchodního modelu společnosti
Marie Kopolovičová -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Mobilní aplikace na podporu značky T-Mobile
Michal Tichý