Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing – Erik Muff
Erik Muff
Master's thesis
Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing
The usage of mobile applications for communication within the loyalty programs and direct marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím mobilních aplikací pro komunikaci v rámci věrnostních programů a direct marketing. Cílem této práce je identifikovat potenciál jejich využití a porovnat účinnost komunikace prostřednictvím aplikace pro chytré mobilní telefony v komunikaci v rámci věrnostních programů s e-mailingem. Porovnání účinnosti obou komunikačních kanálů bylo provedeno na základě kampaní, které …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the usage of mobile applications for communication within loyalty programs and direct marketing. The objective of this thesis is to identify the potential of the usage and to compare the efficiency of the communication through mobile applications for smartphones in communication within the loyalty programs with e-mailing. The comparison of both communication channels was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46373
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2015
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Tomáš Dufek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46373
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Anne-Marie Volfová -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie
Martin Chrt -
Datamining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů v rámci obchodního modelu společnosti
Marie Kopolovičová -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Mobilní aplikace na podporu značky T-Mobile
Michal Tichý