Erik Muff

Master's thesis

Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing

The usage of mobile applications for communication within the loyalty programs and direct marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím mobilních aplikací pro komunikaci v rámci věrnostních programů a direct marketing. Cílem této práce je identifikovat potenciál jejich využití a porovnat účinnost komunikace prostřednictvím aplikace pro chytré mobilní telefony v komunikaci v rámci věrnostních programů s e-mailingem. Porovnání účinnosti obou komunikačních kanálů bylo provedeno na základě kampaní, které …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the usage of mobile applications for communication within loyalty programs and direct marketing. The objective of this thesis is to identify the potential of the usage and to compare the efficiency of the communication through mobile applications for smartphones in communication within the loyalty programs with e-mailing. The comparison of both communication channels was …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2015
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Tomáš Dufek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46373