Margarita Zidarova

Diplomová práce

Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications

Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications
Anotace:
Cílem této práce bylo prozkoumat společenskou odpovědnost firem (CSR) jako nástroj budoucí praxe v oblasti firemní marketingové komunikace. Dalším cílem byla analýza současné praxe CSR v rámci firemní marketingové komunikace, se zvláštním zaměřením na tvorbu hodnot pro firmu a všechny zájmové strany díky spojení těchto dvou disciplín. Dále se práce zabývala možnostmi tvorby potenciální konkurenční …více
Abstract:
The purpose of this study was to investigate Corporate Social Responsibility (CSR) as a contribution tool to the future practices of corporate marketing communications. Another aim was to discover the current practices of CSR within corporate marketing communications with a specific focus on corporate and stakeholder value creation gained through this merging of two disciplines. Finally, the possibility …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2011
  • Vedoucí: Gina Cook
  • Oponent: Aleš Lisa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28949