Vývojové tendence ve světovém farmaceutickém průmyslu a marketing farmaceutických firem s důrazem na farmaceutický průmysl Francie – Petra Samková
Petra Samková
Diplomová práce
Vývojové tendence ve světovém farmaceutickém průmyslu a marketing farmaceutických firem s důrazem na farmaceutický průmysl Francie
Development trends of the world pharmaceutical industry and the pharmaceutical company marketing with emphasis on the pharmaceutical industry of France
Anotace:
První kapitola práce se věnuje vývoji farmaceutického průmyslu a jeho trhu. Práce se blíže zaměřuje na farmaceutický průmysl Francie jako na zástupce evropského farmaceutického průmyslu. Předmětem druhé části práce je marketing farmaceutických firem a představení léčiva jako výrobku od jeho vzniku až po distribuci konečnému spotřebiteli.Abstract:
The first chapter describes a development of the pharmaceutical industry and its market. The attention is especially paid to the pharmaceutical industry of France which is considered to be a representative of the European pharmaceutical industry. The second chapter is focused on the pharmaceutical company marketing and a medicament regarded as a product and presented from its creation to a distribution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13436
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAMKOVÁ, Petra. \textit{Vývojové tendence ve světovém farmaceutickém průmyslu a marketing farmaceutických firem s důrazem na farmaceutický průmysl Francie}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/zb1dug/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13436
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Economic evaluation of online marketing for a selected pharmaceutical company
Žaneta Šupová -
Marketing strategy of Pharmaceutical Company
Tereza Kremlová -
IMPLEMENTATION OF MODERN TRENDS IN CRM SYSTEM OF SELECTED PHARMACEUTICAL COMPANY
Valeriya Dmitricheva -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Veronika Hrozová Kotoučová -
Změna přístupu farmaceutických firem v marketingové komunikaci
Simona Klášterková -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Veronika Hrozová Kotoučová -
Vliv reklamních kampaní farmaceutických firem na rozhodování o nákupu očkovacích látek bez lékařského předpisu.
Václav MIŠKA