Návrh marketingové strategie pro společnost Wondersis s.r.o. – Thuy Trang Tran
Thuy Trang Tran
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro společnost Wondersis s.r.o.
Proposal marketing strategy for company Wondersis s.r.o.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá společností Wondersis, která na český trh dováží korejskou kosmetiku. Hlavním cílem práce je pro tuto společnost navrhnout vhodnou marketingovou strategii. Práce je tvořena dvěma částmi, první část je zaměřena na teoretické znalosti, kde autorka popisuje jednotlivé oblasti marketingu. Poznatky z první část jsou použity pro analyzování marketingu ve společnosti Wondersis …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the company Wondersis, which imports Korean cosmetics to the Czech market. The main goal of this work is to design suitable marketing strategies for the company. The work consists of two parts, the first part is focused on theoretical knowledge, where the author describes the various areas of marketing. The findings from the first part are used to analyze marketing in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 11. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81619
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2020
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Michal Andera
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Marketingová strategie podniku
Radek Boháč -
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
David Artur Fiedler -
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
Dominik Molinek