Ing. Sandhiya Suresh

Master's thesis

Company's strategy of marketing communications

Company's strategy of marketing communications
Abstract:
Výzkum se zabývá marketingovou komunikační strategií pro a konkrétní společnost. MCI teorie a teorie komunikace byly slouží jako teoretický rámec a specifická komunikace nástroje a proces plánování. Průzkum je používá jako výzkumnou strategii k získání přehledu o marketingu FNZ a komunikační strategie. Výzkumný přístup je kvantitativní a byla použita popisná technika. V praktické části je představena …more
Abstract:
The research deals with Marketing Communication strategy for a specific company. MCI theory and communication theory have been used as a theoretical framework and specific communication tools, and the process of planning are viewed. The survey is used as a research strategy to get insight of FNZ’s Marketing and communication strategy. Research approach is quantitative and descriptive technique has …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2024
  • Supervisor: Ph.D. Olga Prygara
  • Reader: Ph.D. Prateek Kalia

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta